Search Results for: Teri meri

Ayben – Aybende (Ft. Fuat )

Comments Off

Fuat feat. Ayben – Aybende Aybende Ayben : Üsküdar Fuat : Batı Berlin Ayben :Kızlar FuaT : Rape gelin Ayben : Aybende micro emin Fuat : Fuat beton zemin Ayben Dokunamadı bu rape gay okunamadı bu bana göre hey seni gidi dj dilini kesip tizine sokmak farz oldu bu rapi duymadan sakın ölme stay konseyden [...]

Cash Flow – Bornova Sokakları

Comments Off

Herkes kendini bilmedi Bize geri gelmedi Bitmedi derdi Sigortalar attı bende durdu Saatini kurdu, 12 yi 5 geçe vurdu Yurdu esir aldı üçlü beşli daldı bir başına kaldı Bu gece netice ortaya çıkacak çağdaş sıkacak kelimelerimle Yangın yanacak kelimelerimle İsyan ederim bi de bu ritimle Başa çıkamaz ekibim bir hiç Amerikalı spastik richi rich Kırarım [...]

Ceza – Araba

Comments Off

[Ayben:] Top kimlerde bekler sağlam bekler ne mıc ayben de kafiyeler sapır sapır dökülür bu dilden hayır gelmezki bitmiş pilden, mikrofon bana emanet kimden yârdan geçtim geçmem serden kaçmak isteyeceksin ama nerden benim adım ayben korkun benden geriye dönen yok gidilen yerden maval okumak isteyen yokki senden sonra gelecek dertler benden dökülen yaraları topla yerden [...]

Ceza – İsyan

Comments Off

Kimseden fazla bişey bildiğimi iddia etmiyorum, sadece kendi düşüncelerimi söylüyorum zaten her şey ortada ülkemizde hip hap adına üretici az destekleyicı daha da az hip hapı sevenlere düşen görev onu en iyi yönleriyle reklam etmek olabildiğince rap albüm almak,her şeyden önce birazda duygusal düşünmek.siz türkçe rapi desteklemezseniz o taptığınız amerikalı grupların albümlerini daha çok beklersiniz,bu [...]

Ceza – Önce Kendine Bak

Comments Off

ben bir aygır, sen bir taysın& bırakın ulan ses yankılansın& ben gerçek ama sen yalansın& ben michael sam sende jackson& kaldır benim için orta parmağını& ekşisin ama insanlığın eksik& yazarım ben kalemim dik neyzen dedi kalk hepsini hihhhhhhhhhh türk yada kürt, alevi yada sünni, laz yada çerkez, fener yada cimbom& biz puzzle ız, biz anadoluyuz, [...]

Fuat – Ateşin Etrafında Çember

Comments Off

Nakarat[4x]: Mikroyu ver Kasnağı ger İşle Rapi Korsanı Yere ser Ateşin Etrafında çember Dans etmeyen Herkes Tembel Fuat: Batı berlin geri geldi yaauww Kaldır Elleri Yauuww Kalksın kalçayı Salla yauww Aksın Rap yıldız parla yaauuww yavaş depar at sessiz bağır Ali Atıfın beyni sağır Fuatı çağır Aştım senin gibi cikletten çıkmadım

İsmail Yk – Bombabomba.com

Comments Off

Hmm varmı olan vücudu 90 60 90 hop Www.bombabomba.com Kafam attı bak yine Akıl mi kalır bu yerde Internetteyim çetteyim Yazışıyorum bak biriyle Onu hiç görememiştim Birden webcam’ini açtı Bana bir hareket yaptı şok a sexy tenini oynatıyor A cicileri amanın konuşuyor Diskomastık vücudu tam 90 60 90 Amanim sımsıcacık o belini sarsam Www.bombabomba.com Www.bombabomba [...]

Katy Perry – Firework – Türkçe Çeviri – Türkçe Sözleri

Comments Off

Do you ever feel like a plastic bag Kendini hiç plastik çanta gibi hissettin mi Drifting throught the wind Rüzgarla kayan Wanting to start again Yeniden başlamayı isteyen Do you ever feel, feel so paper thin Hiç hissettin mi , kağıt kadar ince Like a house of cards Kağıttan bir ev gibi One blow from [...]

Meçhul Sanıklar – İnzivada Sürdüm Hayatı

Comments Off

ben inzivada sürdüm hayati kalles olsa dahi güldüm yüzüne kaderin gözde kalmamiski izi ferin bi kere dizi bükük hisi yitiksen sirtta semerin egeri yöneten ellerin komutuna mahkûmsan bitiksin dibi delinmis âlemin pusta peskes mahremin uzaklarda arama tam içinde gezer katilin ümit dedigin neki? Arayip seni bulurmu ki? gülümsetse her hayalin cep doldurmaz oysaki maasim asgari [...]

Model – Sende Işık Var

Comments Off

Sende ışık var,sende ışık var. Olmasada param pulum bankada, Okusam gidip bir sene Amerika’da. Dertler derya,ömrümün baharında, Kalacak yerim olsa bari deniz kenarında. Yarın telaşı sarınca her yerimi, İsterim gelsin planlasın biri kariyerimi

Patron – Eksik Sonbahar (Harlemstreet)

Comments Off

Patron Verse.. bana geri dönebilecek sevgine servet.. serseme mahkeme lazım.. bana yine beni sevemiyeceğini söyleyen gözlere sözlerim arzım.. yaşım akmaz yüzüm hepten sarı.. kara günlerim eski de kaldı.. dertlerin hepsini kara bi de kasede yarime gönderin bakması lazım.. dara düştüm gözlerin arkada kalmadı di mi? beni bırakıp kendime kendine yapılanı yapmam lazım.. sana kaç kere [...]

Sansar – 3 Duvar (feat. Canka & Cb)

Comments Off

((SANSAR)) Laubali bi kadın gibi mutsuz olmaya mahkumsun bu hiphop moruk ve bunun yok kursu youtube şöhreti rapcilerin yarısına kurşun kendini göstermedin peşinde kompleksi maymun dehşetten daha seviyeli tanıdığım çingenmeler sanki çok tanışmışız gibi öyle böyle dediler kendimi karambolun reklam panosu gibi hissediyorm aramızda 10 yas yok ama sansar eski okul sen club dj`isin oryantal [...]

Sansar – Esmeralde İçin Kambul Akımı

Comments Off

Sansar says (Gülümseme) ; Artık hiç kimsenin kuşu kalkmasın ve mümkünse Sultana rap yapmasın ! Abla şaşırdın sen,harbiden de şaşırdın ! Türk Rapi ilerlemişken sen yerinde kalmışın. Bak CDleri sattık abla,cüzdanlar da boş değil la, artık Türkçe duyabilirsin gezerken her yeri, avuçlarım apış aramı siyahtan eksik değil ki, biz çocukken büyüktün ve biz büyüdük çocuksun [...]

Sansar – Kral Kim (ft. Ezel & Rahdan)

Comments Off

Underground’da kalıcı tehlike Rapertuar Rapertuar demek emeklemek çıkan duvar Önüne geldi görmedin milyonlarca kâr Ettim bandrollü piyasa pisuar Tek trackle ez bi wack ve üç trackle nolur Underground bi okyanussa bir kaşıkta boğulur Soğumadım müzikten, işimi yaptım hevesle Kıpırdayamazsın önündeki kafesle Kafeslemek emeğe düşman, Küfre yasak koydu salak, ben albümümde sövdüm Yüreğim iki yakaya ayrılır [...]

Sertab Erener – Mecbursun

Comments Off

Olmaz civanım imkansız vazgeçmek olmaz Ben sana varmazsam eğer gözüm açık giderim Oynar gider yarım aklımda bende durmaz Ben seni almazsam eğer mahvolurum biterim Sen yeter ki sev kulun olayım Bir dile bin yıl kölen olayım Boynuna koynuna dolanayım Mahşere kadar Vallahi dünyayı yıkarım başına Kimselere yar etmem seni bakmam göz yaşına Mecbursun mecbursun hiç [...]

Sertab Erener – Sen Yeterki Sev

Comments Off

Olmaz civanım imkansız vazgeçmek olmaz Ben sana varmazsam eğer gözüm açık giderim Oynar gider yarım aklımda bende durmaz Ben seni almazsam eğer mahvolurum biterim Sen yeterki sev kulun olayım Bir dile bin yıl kölen olayım (2 KERE) Boynuna koynuna dolanayım mahşere kadar Vallahi dünyayı yıkarım başına Kimselere yar etmem seni bakmam göz yaşına Mecbursun mecbursun [...]

Yılmaz Erdoğan – Bir Nevi Otuzbeş Yaş Şiiri

Comments Off

Artık kısa pantolonlu çocukları Gençlik parkına götürmüyorlar Ve anneler trafik lambalarında köylü değiller o kadar Locadaki farelerden bile kemirgen Gişeci kadın nur sinemasında En sevdiğim karate filmi Tek kollu kahramanımızdı vang yu Ve ondan çok kollu doğmuştu bruce lee Ki genç yaşta kaybettik kendisini Ulan falkonetti seni bir elime geçireceğim var ya Elektrikler kesilir zengin [...]

Yılmaz Erdoğan – DOLMABAHÇEYE TAŞINAN BİR ARALIK AKŞAMI Şiiri

Comments Off

Sus pus olmuş, puslu bir İstanbul muydu yüzün, yoksa çok bildik hüzünler mi taşınmıştı yüzüne Dolmabahçe’de, çay tadında…. Divit ucuyla yazılmıs bir aşkın sureti vardı avuçlarında, tarih bir başka iklimin kıvamını gösteriyordu. Ben rehmedilmiş yelkovan gibi… hani akrep’i seven ama yüreği takvim yokuşlarında…. Sinemada elinin elimde terleyişinin bir anlamı olmalı, sesinin sesimde yankılanmasının.. sanki perdedekine [...]

Yılmaz Erdoğan – BENDE SANA YETECEK KADAR BEN KALMADI Şiiri

Comments Off

Sus pus olmuş, puslu bir İstanbul’muydu yüzün, yoksa çok bildik hüzünler mi taşınmıştı yüzüne Dolmabahçe da çay tadında…. Divit ucuyla yazılmış bir aşkın sureti vardı avuçlarında, tarih bir başka iklimin kıvamını gösteriyordu. Ben rehnedilmiş yelkovan gibi… hani akrep’i seven ama yüreği takvim yokuşlarında… Sinemada elinin elimde terleyişinin bir anlamı olmalı, sesinin sesimde yankılanmasının… sanki perdedekine [...]

Türkçe Hit Müzik - Songtext - Songtexte - Lyrics - Chansons - Popüler Şarkı Dinle - Kim Söylüyor - Güzel Sözler - Şarkıları - Türküleri - Şarkısının & Türküsünün Sözleri